Ось і закінчився тренінг! Для себе протягом цих днів я почерпнула багато
нового.
.З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку,
найефективнішим для навчання моїх учнів буде уміння створювати ,
презентації, шукати нову інформацію в мережі-Інтернет
Дякую тренеру та всім колегам за взаємодопомогу! Тепер головним
завданням для мене є згрупувати всі отриманні знання та якомога
ефективніше і зрозуміліше передати їх моїм учням.
Блог Бєлікової Н.М.- тренінг "Відкритий світ "
середу, 22 серпня 2012 р.
Модуль 10. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
1. Усвідомити роль фасилітатора - як координатора роботи групи.
2. Фасилітатор планує роботу групи.
3. Розробляє інструкції для членів групи.
Я заповнила план впровадження проекту.
Скоординувала роботу міні груп в комп'ютерному класі.
1. Усвідомити роль фасилітатора - як координатора роботи групи.
2. Фасилітатор планує роботу групи.
3. Розробляє інструкції для членів групи.
Я заповнила план впровадження проекту.
Скоординувала роботу міні груп в комп'ютерному класі.
Модуль 9. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання .
Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
Учителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активними у власному навчанні.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох основних напрямках.
Учителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
Учні мають бути активними у власному навчанні.
Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох основних напрямках.
Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- вдалося напрацювати головні підходи до оцінювання різних видів діяльності учні;
- використовувати оцінювання для задоволення потреб унів;
- планування подальшої діяльності на основі оцінювання та самооцінювання.
- вдалося напрацювати головні підходи до оцінювання різних видів діяльності учні;
- використовувати оцінювання для задоволення потреб унів;
- планування подальшої діяльності на основі оцінювання та самооцінювання.
Модуль 7. Рефлексія.
Ми планували і створювали приклад учнівської роботи
Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
відповідей на Основні запитання;
демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
зв’язків із реальним світом, життям учнів;
відповідного та ефективного використання ІКТ.
Приклад учнівського блогу: http://belikova-7.blogspot.com
Планування та робота над прикладом учнівської роботи вимагає:
відповідей на Основні запитання;
демонстрації володіння концепціями, навичками та знаннями;
демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
демонстрації володіння навичками 21 століття та навичками мислення вищих рівнів;
зв’язків із реальним світом, життям учнів;
відповідного та ефективного використання ІКТ.
Приклад учнівського блогу: http://belikova-7.blogspot.com
Модуль 6. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:
додавати посилання зображень у вікі середовищі;
спілкуватися через інтернет;
створювати мережевий опитувальник;
усвідомити, як можна використовувати сервіри веб 2.0.
додавати посилання зображень у вікі середовищі;
спілкуватися через інтернет;
створювати мережевий опитувальник;
усвідомити, як можна використовувати сервіри веб 2.0.
вівторок, 21 серпня 2012 р.
Модуль 5. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: використовувати контрольні списки для оцінювання веб сторінки; дотримання авторських прав.
Підписатися на:
Дописи (Atom)